سپر جلو شاهین مشکی برند سایپا

 

  • شرکتی سایپا
  • مناسب شاهین
  • مشکی
  • جلو
  • دارای رنگ های مختلف
  • دارای گواهی استاندارد

3,700,000 تومان

100% رضایت از کالا    عملکرد : عالی

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

زمانت اصالت کالا

تحویل اکسپرس

توضیحات

سپر جلو شاهین مشکی برند سایپا

خودروی شاهین محصولی از شرکت خودرو سازی سایپا که در سال 1397 به بازار معرفی شد. پیشرانه سایپا شاهین همان موتور ۸ سوپاپی است. پیشتر این مدل پیشرانه در کوییک و ساینا به کار رفته ، اما با اضافه شدن توربوشارژ قدرتی معادل ۱۱۰ اسب بخار تولید می‌کند.

تنها تفاوت پیشرانه شاهین با اعضای هم‌خانواده خود، مجهز بودن به توربوشارژ یا پرخوران است. همین تفاوت که باعث می‌شود قدرت این موتور از ۸۷ اسب بخار با تنفس طبیعی به ۱۱۰ اسب بخار با توربوشارژ برسد.

طراحی خوشایند این خودرو به ویژه شمایل اسپرت چراغ‌های جلو، طرح سه‌بعدی و دلپسند سپر به همراه حالت ساده و خوشایند جلوپنجره است. این طراحی چهره‌ای زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی برای خودرو شاهین به ارمغان آورده‌ است.

مشخصات سپر جلو شاهین

سپر جلوی شاهین به مانند سپر جلو خودروی ساینا اس و کوییک اس تنها و انحصارا توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید می شود. این سپر به صورت پوسته از طرف شرکت سایپا در بسته بندی و تحت لیبل ضد تقلب شرکت سایپا به بازار عرضه شده است.

این شرکت سپر های خودرو در سه مدل رنگ سفید ، مشکی و همچنین خام به بازار عرضه کرده است. سپر های عرضه شده این شرکت به صورت پوسته است و در صورت نیاز با سپر کامل با قطعات دیگر سپر جلو مانند مه شکن ، شبرنگ ، جلوپنجره و همچنین لوگوی سایپا کامل می شود.

فروشگاه پیشران یدک مجموعه کامل از محصولات شاهین را به مشتریان ارائه می دهد.

هفت روز هفته ، 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه زند وکیلی میباشد.طراحی سایت و پیاده سازی توسط  رایان

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟